Науково-методична мета Кременчуцького ліцею №30 «Олімп» імені Н.М. Шевченко Кременчуцької міської ради Полтавської області на 2019-2024 навчальні роки
Упровадження компетентнісного підходу до створення сучасного освітнього середовища, спрямованого на пошук і реалізацію ефективних способів виявлення та вдосконалення творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу, шляхом використання інноваційних технологій
Структура методичної ради Кременчуцького ліцею №30 «Олімп» імені Н.М. Шевченко
Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської областіТворчі групи учителів Кременчуцького ліцею №30 «Олімп» імені Н.М. Шевченко Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури з метою формування компетентної, національно-свідомої особистості. (Бровко Ю.О.)
Формування життєвих компетентностей учнів під час розв’язування задач прикладного змісту на уроках математики. (Ярова К.В.)
Упровадження сучасних педагогічних технологій з метою якісної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання. (Погоріла Н.О.)
Комплексний підхід до формування екологічної свідомості учнів. (Горбель С.І.)
Динамічні групи учителів Кременчуцького ліцею №30 «Олімп» імені Н.М. Шевченко Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Нова українська школа: інноваційні технології в діяльності сучасного педагога. (Павлович Т.В.)
Сутність професійної компетентності педагога в умовах реформування системи загальної середньої освіти. (Сергеєва Е.Д.)
Використання веб-ресурсів на уроках інформатики як ефективний шлях успішної соціалізації учнів. (Чайдак О.В.)
Здоров’язбереження та здоров’яформування як вирішальний аспект в освітньому процесі закладу освіти. (Шевченко В.В.)
Наступність ДНЗ – 1 клас. (Легута Л.І.)
Наступність 4 – 5 класи. (Галайда Л.Л.)
Творчі лабораторії
- Робота з обдарованими дітьми в початковій школі «Плекаймо зернятко обдарованості». (Лузан І.В.)
- Наукове товариство учнів «Інтелект». (Радченко Т.В.)